• Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE:

1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres sklep@bbaby.pl lub odesłać na adres: BBaby - Apaczka, ul. Stawowa 29, 43-300 Bielsko-Biała. 
2. Towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia przesyłki do Klienta, od daty potwierdzenia nadania zwrotu, np. stempla pocztowego.
3. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz z odbiorem osobistym w paczkomacie czy punkcie odbioru.
4. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.


Zwrot:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Bardzo prosimy o załączenie formularza zwrotu do przesyłki oraz paragonu, tak żebyśmy proces zwrotu mogli przeprowadzić niezwłocznie.

Zwracany produkt odeślij do nas bezzwłocznie na adres:

BBaby - Epaka
ul. Stawowa 29
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.
Od dnia otrzymania przesyłki mamy 14 dni na zwrot środków.
Warunkiem zwrotu środków za zakupione przez Ciebie towary jest odesłanie produktu w stanie kompletnym i nienaruszonym, bez śladów użytkowania. Zwrócony towar powinien być w nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu.


Szybkie zwroty:

Zwrot za 10 zł przez Paczkomat

1. Wypełnij formularz zwrotu
2. Zapakuj przesyłkę, dodając do wypełniony wcześniej formularz
3. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/bbaby i podaj swoje dane i numer zamówienia (otrzymany w wiadomości email, podczas składania zamówienia)
4. Otrzymasz kod nadania na e-mail i sms
5. Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę - mam specjalny kod
6. Po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę
7. Na tym etapie nie ponosisz żadnych kosztów. Kwota 10 zł zostanie odliczona od wartości zwrotu w momencie realizowania przelewu.


Ograniczenie prawa do odstąpienia

Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli kupisz produkt higieniczny w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzysz. Do takich produktów należą m.in.:
osłonki na piersi,
smoczki uspokajające,
smoczki do butelek,
końcówki do szczoteczek,

Możesz zwrócić ten produkt przed otwarciem.


Reklamacja:

Jeżeli zauważysz jakąkokolwiek wadę zakupionego przez Ciebie produktu, przysługuje Ci prawo do reklamacji.

Pierwszym krokiem jest wysłanie do nas maila na adres sklep@bbaby.pl z informacją o wadzie produktu, ewentualnym zdjęciem oraz numerem zamówienia.
Kolejnym krokiem o czym zapewne Cię poinformujemy będzie odesłanie do nas towaru, abyśmy mogli zbadać zasadność reklamacji.

Od momentu otrzymania produktu mamy 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji - decyzja o naprawie, wymianie na nowy produkt lub zwrotu pieniędzy w przypadku jeśli nie ma możliwości naprawy lub produkt jest już niedostępny. Decyzję dotyczącą reklamacji ostatecznie podejmuje producent. 
Koszt wysłania reklamowanego produktu ponosi kupujący.